Grupa na FEICON BATIMAT – największych targach budowlanych w Ameryce Łacińskiej. Grupa Selena kontynuuje intensywny rozwój na rynkach zagranicznych. Spółka zaprezentowała w Brazylii nowatorskie produkty chemii budowlanej opracowane we własnych laboratoriach.
Selena oferuje na rynku brazylijskim ponad 70 różnych produktów, z czego aż sześć miało swoją premierę na FEICON BATIMAT 2017 – największym wydarzeniu branżowym w Ameryce Południowej, które w tym roku odwiedziło ponad 90 000 osób. Na stoisku Seleny Sulamericana – lokalnej spółki będącej częścią Grupy – wszyscy odwiedzający mogli uczestniczyć w pokazach wdrażanych innowacji w tym nowatorskiego pianokleju Seleny TYTAN 60 SECONDS. Klienci Seleny Sulamericana oraz brazylijscy profesjonaliści mogli samodzielnie testować produkty eksponowane na stoisku by przekonać się o ich zaletach.
Oferta Seleny na targach FECION BATIMAT 2017 spotkała się z dużym zainteresowaniem zwiedzających – ponad 2 000 osób z 11 krajów zarejestrowało się na stoisku firmy. Lokalna spółka zaprezentowała 6 premier produktowych, a wśród nich: nowoczesny klej cyjanoakrylowy Tytan Ciano, akrylowy klej montażowy o szybkim chwycie Fix ECO, nową wysokowydajną, wielopozycyjną pianę o niskiej postekspansji dedykowaną do montażu okien i drzwi Tytan Portas e Janelas, stworzoną specjalnie pod uwarunkowania lokalnego rynku. Zaprezentowano także pełną ofertę wężykowych pian poliuretanowych wyposażonych w innowacyjny aplikator ERGO. Ponadto zwiedzający poznali także MS35 Crystal, krystalicznie bezbarwny uszczelniacz hybrydowy. Produkt charakteryzuje przyczepność do różnego rodzaju materiałów, zapewniająca estetyczne oraz trwale elastyczne połączenie i uszczelnienie. Produkt może być aplikowany wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń, nawet na wilgotne powierzchnie. Jednym z głównych elementów, który przyciągał uwagę odwiedzających była demonstracja możliwości TYTAN 60 SECONDS. Selena, jako jedyny wystawca umożliwił chętnym przetestowanie skuteczności pianokleju na specjalnie przygotowanym do tego stanowisku.
„Grupa Selena jest obecna na rynku brazylijskim od ponad 10 lat i nieustannie zwiększa zakres działalności. W trakcie targów FEICON BATIMAT Selena przeprowadziła ankietę wśród odwiedzających, której wyniki pokazały m.in. bardzo pozytywny odbiór piano-kleju TYTAN 60 SECONDS, którego możliwości zademonstrowaliśmy podczas prezentacji. Pozytywne zaskoczenie wzbudziła skuteczność produktu oraz fakt, że uzyskuje on silny chwyt początkowy już po sześćdziesięciu sekundach. Tak nowoczesny produkt to efekt 25-letniego doświadczenia na rynku chemii budowlanej i pracy własnych laboratoriów R&D. Ze względu na odniesiony sukces spodziewamy się w nadchodzących tygodniach dalszego wzrostu zainteresowania marką TYTAN oraz innymi rozwiązaniami w portfolio Seleny – szczególnie, że znaczna część z ponad 2 000 gości, którzy odwiedzili stoisko Selena Sulamericana to osoby decyzyjne w firmach powiązanych z branżą budowlaną. Dzięki dalszemu, konsekwentnemu wprowadzaniu do oferty innowacyjnych produktów wysokiej jakości spodziewamy się znaczącego umocnienia pozycji firmy w Ameryce Południowej, a docelowo zajęcia pozycji lidera rynku nowoczesnej chemii budowlanej w regionie” – powiedział Alfredo Mann, Dyrektor Sprzedaży Selena Sulamericana.
Selena działa w Ameryce Południowej od 2004 roku. Wraz z debiutem w Brazylii firma zaczęła wprowadzać na lokalny rynek produkty swojej flagowej marki Tytan Professional, które są obecnie numerem jeden, cenionym przez odbiorców profesjonalnych i detalicznych. Selena Sulamericana utrzymuje stabilną pozycję na rynku i posiada siedzibę zlokalizowaną w Curitybie oraz zakład produkcyjny w Ponta Grossa.
Selena jest globalnym producentem i dystrybutorem produktów chemii budowlanej oraz jednym z trzech największych producentów piany poliuretanowej na świecie. Grupa w swojej ofercie posiada piany, uszczelniacze, kleje, produkty do hydroizolacji, systemy ociepleń, zamocowania oraz produkty komplementarne. W skład Grupy wchodzi 30 spółek w 17 krajach. Zakłady produkcyjne Seleny zlokalizowane są w Polsce, Brazylii, Korei Południowej, Chinach, Rumunii, Turcji oraz w Hiszpanii i Kazachstanie. Międzynarodowe doświadczenia zdobywane na wielu różnych rynkach pozwalają Grupie Selena szybko się rozwijać – jest to firma innowacyjna, kreująca nowe rozwiązania, dostosowane do rosnących potrzeb użytkowników. Grupa Selena była wielokrotnie nagradzana w najbardziej prestiżowych rankingach. Spółka została wyróżniona przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Bronisława Komorowskiego w ramach konkursu Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP w kategorii „Trwały Sukces” oraz otrzymała m.in. tytuł Teraz Polska w kategorii „Inwestycja Zagraniczna”. Najwyższa jakość produktów Grupy Selena oraz ich nowoczesność cieszą się uznaniem partnerów i klientów w 70 krajach. Portfolio marek Grupy otwierają takie topowe brandy jak: Tytan, Quilosa, Artelit czy Matizol. Od kwietnia 2008 akcje spółki holdingowej Grupy – Selena FM SA – notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Więcej informacji o spółce na www.selena.com