LATO JAKOŚCI 2019 – FORUM LIDERÓW – KOMFORT
Nasi klienci oczekują zarówno jakościowego produktu, jak i profesjonalnej obsługi.
Wzrost zamożności Polaków przekłada się jednoznacznie na jakość produktów, jakie wybierają do wykończenia swoich mieszkań. W ostatnich miesiącach zauważamy istotny wzrost sprzedaży produktów wykończeniowych z półki średniej i wyższej. Naszych klientów nie interesują już produkty najtańsze, a takie, z których będą mogli korzystać latami – dotyczy to zarówno podłóg i drzwi, jak i nowo wprowadzonych kategorii do naszych sklepów – łazienek, kuchni i szaf.
Niezmiernie istotne dla Klienta jest również otoczenie, w jakim dokonuje zakupów. Dlatego Komfort cały czas podnosi jakość swoich sklepów – zarówno ich fizyczną substancję, jakość obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, jak i jakość realizowanych usług montażu.
Stajemy się coraz bardziej wymagającymi klientami i oczekujemy jakościowego produktu i profesjonalnej obsługi. Komfort na poprawę sklepów i doznań zakupowych klientów wydał blisko 150 mln zł na przestrzeni ostatnich 5 lat.