Home Builder 4Young Engineers EJOT I PRUSZYŃSKI DZIELĄ SIĘ WIEDZĄ
EJOT I PRUSZYŃSKI DZIELĄ SIĘ WIEDZĄ
0

EJOT I PRUSZYŃSKI DZIELĄ SIĘ WIEDZĄ

0
0

13 listopada 2019 roku w siedzibie firmy EJOT Polska w miejscowości Ciasna odbyły się warsztaty branżowe, w których udział wzięło ponad 50 studentów z Wydziału Inżynierii Lądowej, Politechniki Krakowskiej

13 listopada 2019 roku w siedzibie firmy EJOT Polska w miejscowości Ciasna odbyły się warsztaty branżowe, w których udział wzięło ponad 50 studentów z Wydziału Inżynierii Lądowej, Politechniki Krakowskiej. Partnerzy strategiczni programu B4YE: EJOT Polska Sp. z o.o. Sp. k. i Pruszyński Sp. z o.o. wspólnie zorganizowali zajęcia praktyczne z zastosowania i montażu systemów ściennych oraz dachowych. Studenci zapoznali się z technologią produkcji wyrobów budowlanych i energooszczędnym obiektem hali produkcyjnej EJOT Polska. Warsztaty z zakresu technologii budowlanych i procesów projektowych prowadzone we współpracy z wybranymi firmami z przemysłu budowlanego to integralna część programu Builder for the Future.


13 listopada bieżącego roku, w ramach społecznego programu edukacyjnego Builder For The Future, realizowanego przez miesięcznik „Builder”, odbyły się już po raz drugi warsztaty branżowe. Gospodarzami spotkania, podobnie jak przed rokiem, byli: Ejot Polska oraz Blachy Pruszyński. Tym razem jedynymi gośćmi byli studenci Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej z I roku studiów magisterskich specjalności: Technologia i Organizacja Budownictwa. Warsztaty były okazją do poszerzenia praktycznej wiedzy, dotyczącej technik łączenia w budownictwie: lekkiej o budowy, termo- i hydroizolacji, fasad i solarów oraz stalowych pokryć dachów i elewacji, obejmujących materiały do krycia, materiały wykończeniowe, panele ścienne, wyroby z metali kolorowych i profile aluminiowe. Warsztaty z organizowane były bardzo dobrze zarówno pod względem merytorycznym, jak i logistycznym. Ponadto nasi studenci mogli zapoznać się z różnymi sektorami branży budowlanej reprezentowanymi przez gospodarzy spotkania.


Kolejna edycja programu BUILDER4FUTURE w której były organizowane warsztaty t ypu CASE STUDY w firmie EJOT Polska. Warsztaty zostały zorganizowane wspólnie z firmą Blachy Pruszyński i pod patronatem miesięcznika Builder. EJOT Polska jako renomowany producent elementów złącznych realizuje również misję edukacyjną. Misja gdzie podwaliną jest wieloletnie doświadczenie, praktyczne umiejętności naszych specjalistów, zakład wyposażony w nowoczesny park maszynowy i specjalistyczne urządzenia. Mamy bardzo duże doświadczenie w organizowaniu konferencji naukowych, szkoleń czy warsztatów tematycznych. Posiadamy profesjonalnie wyposażone laboratoria, działy przygotowania produkcji, czy kontroli jakości. Posiadając specjalistyczną wiedzę, duże doświadczenie, nowoczesny parka maszynowy, zapraszamy do nowoczesnego zakładu przyszłą kadrę zarządzającą procesem budowlanym, by poszerzyć wiedzę zdobytą na uczelni o nowe rozwiązania stosowane w budownictwie i zachodzące zmiany technologiczne w procesie budowlanym. Zespól EJOT ma, bardzo dużą satysfakcję, że może podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z przyszłymi projektantami, konstruktorami czy kierownikami budów.


Warsztaty tego typu jak ostatnie case study zorganizowane wspólnie z firmą EJOT Polska w ramach BUILDER4FUTURE były wspaniałym uzupełnieniem i wpisały się w bieżącą działalność edukacyjną naszej firmy. Blachy Pruszyński od samego początku swojej działalności stawiała i stawia na młodą, wykształconą kadrę. Prowadzimy edukację, której nierozerwalną składową jest wiedza praktyczna. W związku z tym w naszej firmie zostało stworzone specjalne centrum szkoleniowe, gdzie przyszli adepci sztuki inżynierskiej i dekarskiej mogą pod okiem specjalistów rozwijać swoje umiejętności praktyczne oraz poznać od podszewki wyroby budowlane z grupy lekkich przegród. Ponadto my jako producenci jesteśmy w stanie na bieżąco edukować w zakresie nowych wyrobów. Nowe trendy, zapotrzebowania klientów – tym możemy się podzielić z przyszłymi inżynierami i w ten sposób uzupełnić lukę edukacyjną powstałą w wyniku wysokiego tempa przemian technologicznych, za którymi trudno nadążyć programom nauczania uczelni technicznych.

open