Home Materiały i Technologie LIDER ALUMINIOWEJ STOLARKI PRZECIWPOŻAROWEJ
LIDER ALUMINIOWEJ STOLARKI PRZECIWPOŻAROWEJ
0

LIDER ALUMINIOWEJ STOLARKI PRZECIWPOŻAROWEJ

0
0

 

Inwestujemy dużo czasu i kapitału, aby zaktualizować nasze produkty pod względem specyfikacji i mieć absolutną pewność ich działania w czasie pożaru.

Michael R. Vozniak
Menadżer Marketingu

Grzegorz Przepiórka: Co wyróżnia Alufire spośród innych firm na rynku stolarki ognioodpornej?
Michael R. Vozniak: Przede wszystkim zdecydowanie kładziemy nacisk na produkty ognioodporne, wykazując się przy tym dbałością o detale. Koncentrując uwagę na określonym segmencie rozwiązań, zyskujemy elastyczność, która pozwala nam odpowiadać na potrzeby klientów, jednocześnie gwarantując szybkość reakcji na wszystkich etapach współpracy. Co więcej, jesteśmy naprawdę dumni z naszych systemów. Zwracamy uwagę na szczegóły w każdym projekcie. Dzięki temu klienci są zadowoleni i do nas wracają.

G.P.: A co wyróżnia same rozwiązania?
M.R.V.: Duża liczba testów, które muszą przejść nasze produkty, jest jednym z wyróżniających nas elementów. Innymi słowy, inwestujemy dużo czasu i kapitału, aby zaktualizować nasze produkty pod względem specyfikacji i mieć absolutną pewność ich działania w czasie pożaru. W szczególności bardzo udane w ciągu ostatnich lat były nasze testy redukcji hałasu. Możemy powiedzieć, że prawdopodobnie mamy najlepszą wydajność w branży w zakresie specjalistycznych produktów.

G.P.: Które realizacje najbardziej przekonują, że jeśli już dbać o bezpieczeństwo pożarowe, to tylko z Alufire?
M.R.V.: Żaden budynek z naszymi produktami nie spłonął. W związku z tym znalezienie projektu referencyjnego dotyczącego odporności ogniowej jest dla nas trudne. Żarty na bok. Cieszymy się, że wszystkie budynki, w których były zastosowane nasze produkty, uniknęły konfrontacji z ogniem. Na naszej stronie internetowej przedstawiamy wiele referencyjnych projektów, wyróżniających się pod względem estetyki i zaprojektowanych przez fantastycznych architektów. Każdego roku nasze portfolio wzbogaca wiele spektakularnych projektów, a jednym z najnowszych jest hotel Puro w Łodzi.

G.P.: Na jakie rozwiązania w ofercie Alufire trzeba koniecznie zwrócić uwagę?
M.R.V.: Najpierw należy zwrócić uwagę na to, co Alufire mówi o swoich produktach, mianowicie, że są testowane i certyfikowane! Oznacza to, że nie publikujemy tekstów reklamowych jako relacji z naszych testów. Udostępniamy informacje w oparciu o certyfikaty, ponieważ chcemy, aby nasi klienci mieli pewność co do wydajności naszych produktów. Następnie trzeba zwrócić uwagę na wartości redukcji hałasu. Na przykład dla naszej bezramowej ognioodpornej przegrody Vision Line w specyfikacji Acoustic + Rw wynosi 47 dB, co jest wartością wyjątkową w całej Europie.

G.P.: Jakie są pomysły na przyszłość Alufire?
M.R.V.: W tym roku, podobnie jak w poprzednim, rozbudowujemy siedzibę naszej firmy, a konkretnie powiększamy w tym roku naszą fabrykę o 40%! Oznacza to, że będziemy bardziej elastyczni w zakresie terminów dostaw i zwiększymy wydajność, której potrzebują nasi klienci.

Mówiąc o przyszłości, zachęcamy czytelników „Buildera” do wzięcia udziału w seminariach internetowych lub prezentacjach Alufire, podczas których będą mieli wyjątkową okazję zobaczyć nasze najnowsze produkty, które wyróżniają się zupełnie nowym profilem o wysokości 35 mm i wykorzystują odpowiednie technologie, by zmaksymalizować również parametry akustyczne!

Uwzględnimy je na stronie internetowej Alufire do końca 2020 r. Do tego czasu, aby być na bieżąco z naszymi webinariami, prosimy o kontakt z przedstawicielami regionów. Dane można znaleźć na naszej stronie internetowej lub na profilu Alufire na Facebooku.


Zdjęcia arch. Alufire

open