Home News STYROPIAN.MEN PONOWNIE W AKCJI -PSPS NA TARGACH BUDMA 2019
STYROPIAN.MEN PONOWNIE W AKCJI -PSPS NA TARGACH BUDMA 2019
0

STYROPIAN.MEN PONOWNIE W AKCJI -PSPS NA TARGACH BUDMA 2019

0
0

STYROPIAN.men – akcja edukacyjna Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu (PSPS) wraca na Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA w Poznaniu. Jak przed rokiem, Gwiazdy Termoizolacji: Styropian Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy można spotkać przy stoisku wystawienniczym PSPS – nr 4 w Pawilonie 7.

– STYROPIAN.men przebojem zdobył ubiegłoroczne Targi BUDMA i na pewno podobnie będzie tym razem. Nasza akcja w nowatorski sposób pokazuje konsumentom, jak wiele zalet ma styropian, jak uniwersalnym jest wyrobem i jak szerokie ma zastosowanie. Staramy się zwrócić uwagę odbiorców na cechy styropianu zależnie od jego przeznaczenia, ponieważ to właśnie prawidłowy dobór parametrów płyt zapewnia energooszczędność naszych domów, ciepło i trwałość naszych ścian, podłóg i dachów czy wreszcie czyste powietrze w naszym otoczeniu mówi prezes PSPS Kamil Kiejna.

Jak tłumaczy szef PSPS, bohaterowie akcji STYROPIAN.men obrazują najważniejsze cechy styropianu:

  • Skuteczność i niezawodność: Styropian Biały – lider i medalista w biało-czerwonych barwach, od kilkudziesięciu lat najchętniej wybierany produkt do termoizolacji polskich domów.
  • Energooszczędność i innowacyjność: Styropian Szary – produkt przyszłości, awangardowy, wydajny i inteligentny, jest odpowiedzią na rosnące wymagania budownictwa energooszczędnego. Dzięki niskiej lambdzie wynoszącej nawet 0,031 W/mK pozwala nawet o 30 % zmniejszyć grubość izolacji bez straty dla jej efektywności.
  • Trwałość i wytrzymałość: Styropian Twardy – odporny, sprawdzony i pewny. Dzięki wysokiej odporności na ściskanie zapewnia trwałość i bezpieczeństwo obciążonych podłóg, parkingów, dachów i stropodachów.
  • Niska nasiąkliwość i odporność na niesprzyjające warunki: Styropian Wodoodporny – specjalistyczne płyty EPS znajdują zastosowanie przy izolacji fundamentów, piwnic  i innych miejsc czy elementów poniżej poziomu gruntu. Wyrób ten radzi sobie z długotrwałym działaniem wody i nie pozwala na rozwój grzybów i bakterii, zachowując przy tym parametry izolacyjne.

Dzięki uniwersalności i nietuzinkowej formule STYROPIAN.men udało nam się dotrzeć z wiedzą, jak dobierać styropian, do bardzo licznych odbiorców. Targi BUDMA stwarzają ku temu kolejną możliwość, z której jak co roku chętnie korzystamy – podsumowuje prezes Kiejna.

Bohaterów akcji edukacyjnej STYROPIAN.men spotkać można na Targach BUDMA 2019 w dniach 12-14 lutego 2019 r. Relację z Poznania można na bieżąco śledzić na profilu kampanii PSPS na Facebooku https://www.facebook.com/styropian.men/.

***

Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu, działające od 2010 roku, zrzesza wiodących na polskim rynku producentów izolacyjnych płyt styropianowych stosowanych w budownictwie. Organizacja współtworzy normy techniczne i przepisy prawne dotyczące produkcji i zastosowań styropianu do termoizolacji w budownictwie. Stowarzyszenie współdziała z krajowymi i zagranicznymi organizacjami branży budowlanej, instytucjami naukowo-technicznymi, organami administracji państwowej i samorządowej na rzecz rozwoju produktów styropianowych oraz ich zastosowań. PSPS podejmuje liczne działania na rzecz jakości styropianu dla budownictwa na polskim rynku, wspiera i upowszechnia zasady uczciwej konkurencji oraz dobre standardy na rynku budowlanym. PSPS reprezentuje polską branżę styropianu w Europejskim Stowarzyszenia Producentów EPS (EUMEPS).

 

Dalsze informacje:

Producencistyropianu.pl;

STYROPIAN.men;

Facebook.com/STYROPIAN.men;

Kanał PSPS na YouTube:

https://www.youtube.com/channel/UC1ygeJtBRWn1E7wMjTOS8UQ.

 

open