1. Home
  2. Builder Awards
  3. OSOBOWOŚĆ BRANŻY 2018 – RADOSŁAW BORKOWSKI DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY I CZŁONEK ZARZĄDU, SOMFY POLSKA SP. Z O.O.
OSOBOWOŚĆ BRANŻY 2018 – RADOSŁAW BORKOWSKI DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY I CZŁONEK ZARZĄDU, SOMFY POLSKA SP. Z O.O.
0

OSOBOWOŚĆ BRANŻY 2018 – RADOSŁAW BORKOWSKI DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY I CZŁONEK ZARZĄDU, SOMFY POLSKA SP. Z O.O.

0

Na początku bieżącego roku nagrodziliśmy liderów rynku budowlanego za ich sukcesy w 2018 roku. Wszyscy tegoroczni laureaci mogą pochwalić się osiągnięciami, które wypracowały zespoły kompetentnych i zaangażowanych pracowników, zarządzane przez najlepszych managerów – Osobowości Branży 2018! W niniejszym numerze prezentujemy laureatów tego prestiżowego wyróżnienia.

Radosław Borkowski jest związany z Somfy Polska niemal od początku swojej kariery zawodowej. Od pięciu lat pełni funkcję dyrektora zarządzającego i członka zarządu, po przejściu wszystkich poziomów rozwoju kariery zawodowej w spółce. Dyrektor jest również współzałożycielem oraz wiceprezesem Stowarzyszenia Nowoczesne Budynki, interdyscyplinarnej platformy współpracy na rzecz poprawy stanowienia i wdrażania prawa w obszarze budownictwa.

Od ponad 20 lat Somfy Polska jest wiodącym dostawcą automatyki domowej i budynkowej oraz rozwiązań smart home na naszym rynku. Dzisiaj polski oddział znajduje się w europejskiej czołówce grupy Somfy, po Francji i Niemczech. Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii firma wprowadza na polski rynek rozwiązania smart, stawiające na pełną kompatybilność urządzeń, protokołów i ekosystemów oraz na nowe funkcjonalności, takie jak sterowanie za pomocą komend głosowych.

Radosław Borkowski zapoczątkował działania Somfy Polska ukierunkowane na transformację organizacji pod kątem wielokanałowości dystrybucji. Firma znacznie rozwinęła obszar bezpośrednich relacji z klientem ostatecznym B2C. W ramach długofalowej strategii właśnie w Polsce, w Warszawie, powstał trzeci w Europie – po Francji i Czechach – salon pokazowy z rozwiązaniami marki Somfy. Prócz rozwoju nowoczesnych technologii oraz zmian w organizacji dystrybucji w spółce dyrektor Radosław Borkowski do swoich sukcesów może zaliczyć m.in. dwucyfrowe wzrosty sprzedaży uzyskiwane rok do roku, stały wzrost udziału w rynku wszystkich marek z portfolio grupy (m.in. Simu czy ASA) oraz dynamiczny rozwój segmentu domów inteligentnych na rynku polskim.

PS