1. Home
  2. Biznes i Ludzie
  3. 18. TARGI GRUPY PSB
18. TARGI GRUPY PSB
0

18. TARGI GRUPY PSB

0

Targi PSB są postrzegane jako jedna z najważniejszych imprez dla całej branży budowlanej. Podczas dwudniowego wydarzenia zawarto ponad 15 tys. kontraktów o łącznej wartości 370 mln zł. Odbyło się ono wyłącznie z udziałem dostawców Grupy oraz firm należących do sieci PSB.

W dniach 4–5 marca 2020 r. w Kielcach odbyły się 18. Targi PSB. Uczestniczyło w nich prawie 4,3 tys. osób, w tym 347 wystawców, reprezentantów wszystkich branż materiałów budowlanych oraz 316 firm zwiedzających – partnerów Grupy PSB. Celem targów jest negocjowanie kontraktów i zawieranie umów handlowych u progu sezonu budowlanego. Targi PSB są postrzegane jako jedna z najważniejszych imprez dla całej branży budowlanej. Partnerami generalnymi wydarzenia po raz kolejny były firmy: Blue Dolphin Tapes, Kreisel, Rockwool oraz po raz pierwszy firma Stalco. Zaś partnerami wspierającymi: Atlas, Baumit,
Betafence, Cement Ożarów, Ferro, Hörmann, Isover, Karcher, Polbruk, Swiss Krono, Termo Organika, Tikkurila, Trzuskawica oraz Ursa. Formuła Targów, oprócz biznesowych kontraktów, sprzyja również budowaniu relacji między firmami i wymianie doświadczeń pomiędzy producentami oraz dystrybutorami. Daje możliwości prezentacji najnowszych rozwiązań i produktów u progu nowego sezonu. Z tego też powodu Targi PSB postrzegane są jako jedna z najważniejszych imprez dla całej branży budowlanej. Patronem medialnym Targów był miesięcznik „Builder”. Wydarzeniu towarzyszyła również ekipa Builder TV. W studiu telewizyjnym rejestrowane były wywiady oraz komentarze uczestników Targów. Ponadto została zorganizowana debata na temat zdrowego budownictwa, w której wzięli udział reprezentanci wiodących firm w branży: Krzysztof Demczyszyn (Velux Polska), Andrzej Kielar (Rockwool), Andrzej  Losor (Grupa Górażdże), Tomasz Graboń (Bolix), Marek Miernik (Soudal) i Mirosław Lubarski
(Grupa PSB). Dyskusję moderował Grzegorz Przepiórka („Builder”).

PS