LATO JAKOŚCI 2019 – FORUM LIDERÓW – SAINT GOBAIN BUILDING GLASS POLSKA
Dobra jakość zawsze jest w cenie – niezależnie czy mamy do czynienia z latami koniunktury, czy z kryzysem.
Jakość może być definiowana na wiele sposobów: jako poziom obsługi klienta, posiadane certyfikaty, jakość samego produktu czy w końcu proces obsługi reklamacji. Wysoka jakość w Saint-Gobain od wielu lat wpisana jest w naszą codzienność operacyjną. Dla nieustannego polepszenia wyników wprowadzamy oprócz dużych inwestycji rozwiązania nisko- lub wręcz bezkosztowe.
Często zapominamy, że jakość to również najlepsza obsługa klienta. Zakup produktu to emocje, a w Saint-Gobain Glassolutions chcemy, aby były one zawsze pozytywne lub co najwyżej neutralne dla naszych klientów. Nie zapominamy także, że jakość to również najlepsza obsługa klienta. Szkolenie działów jakości z kontaktów z klientem, czyli inwestycja w ludzi, wprowadzenie jasnych reguł, edukacja klientów, wsparcie, a przede wszystkim empatyczne podejście, np. przy rozpatrywaniu reklamacji, pozwala budować wspólną strategię jakościową i biznesową z klientami. Dobra jakość zawsze jest w cenie – niezależnie czy mamy do czynienia z latami koniunktury, czy z kryzysem. Nie zapominając o inwestycjach w sprzęt, Glassolutions może się pochwalić pierwszym tego typu w Polsce najnowszej generacji skanerem do szyb zespolonych, a nie jedynie do szkła płaskiego. Skaner taki wyręcza operatora w jego codziennej pracy oraz znacząco podnosi jej jakość, zwłaszcza w godzinach nocnych. Inwestycja w skaner pozwala na wychwycenie potencjalnych wad i minimalizowanie ryzyka reklamacji.